Och så var lägret slut!

Fem underbara dagar har passerat med en otrolig fart!
Det har varit hur kul som helst för oss ledare, och förhoppningsvis tycker alla gymnaster detsamma!

Den sista dagen bestod av två vanliga träningspass, städning, genrep och en stor avslutningsuppvisning.
Vädret var så pass bra att vi kunde vara utomhus och köra både akrobatik och fristående.

Att städa hela lägerområdet är ingen enkel match, och ibland krävdes det både en och två omvisitationer för att det skulle bli godkänt.
Årets tema på lägret var ju Circus/tivoli så därför blev alla gymnasterna sminkade som clowner till uppvisningen.
Uppvisningen blev en perfekt avslutning på veckan och nu hoppas vi på att kommande år blir minst lika bra som detta!

Jag har sisådär 1200 bilder att gå igenom, så det kanske kommer några inlägg till med lite fler bilder när jag haft tid att gå igenom allt.
Om det är någon som vill ha en bild på sitt barn i större format så kan ni höra av er till mig så ska jag försöka ordna det.

andreas(a)wapcity.nu (byt ut (a) mot ett @ när ni skickar mail)

50
Några av tjejerna fick lära sig att bygga pyramider

51
Ledare och gymnaster fick signera lägertröjorna som ett fint minne

52
Många ville ha Marcus autograf på sina tröjor

53
Lunchen sista dagen bestod av korv med bröd!

54
Tre glada clowner från Gävle

55
Grabbarna och ledarna dansar hip hop koreograferad av Marcus

56
Lägercheferna Patrik och Anette tackar av alla ledarna

// Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0