Dags för ännu ett läger i Ockelbo!!

Ja här i Ockelbo en vecka lång , där ska vi booooo!!!

Som sagt, nu är det dags igen!
Ockelboläger 2010!!

Detta år blir ett lite speciellt år i ockelbo! Vad tror ni jag menar? BRÖLLOP såklart! Bara 3 dagar efter vårt läger
gifter sig Kronprinsessan Victora med sin Daniel Westling! Född & uppvuxen i lilla Ockelbo! Bröllopsyran är i full gång!!

Förra året skrevs bloggen av Andreas Gustafsson. I år kommer han tyvärr inte delta under lägret så jag som fått äran att blogga heter Hannah Olsson. Jag är 20 år (om ca 2 månader) & truppgymnastikledare i Sandviken! Har varit på lägret som gymnast 6 år i rad men detta blir mitt första år som ledare. I'm waiting with a bittersweet feeling.... ;)

Bloggen kommer att fyllas med bilder under dessa 5 dagar!!!

Nu på fredag den 11:e juni kickar vi ledare igång lägret med redskapsflytt & diverse planering. Dagen efter, lördagen den 12:e välkomnar vi alla GLADA & FÖRVÄNTASFULLA gymnaster!!!



ps. vill ni veta mer om mig kan ni kika in på min egna lilla blogg, www.hannaholsson.blogg.se ds.

VI SES I VÄRLDENS BÄSTA OCKELBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag kommer som Hanna nämnde inte ha möjlighet att vara med på lägret hela veckan, men jag kommer följa bloggen med stor spänning!

Det kommer att bli riktigt kul för alla gymnaster och ledare, nya som gamla.



Lycka till Hannah!

2010-06-10 @ 09:51:36
Postat av: Johanna Stenson

Ska bli kul att följa era äventyr i bröllopsstaden ha ett roligt läger!

2010-06-10 @ 20:37:09
Postat av: Mamma & pappa

Go Ida, Go Ida!!! Ha så kul älskling! Pappa & mamma saknar dig! Ses på onsdag!

2010-06-13 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0